Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова ПоштаДрібний товар (динаміки, бузери, гвинти) зі склом висилаємо тільки по повній оплаті на картку незалежно від суми. Інформація і новини по роботи відділень НП: https://novaposhta.ua/news/rubric/2/id/10171 Перевірте, будь ласка, роботу відділення у власному населенному пункті: https://www.google.com/maps/d/u/0/viewer?usp=sharing&mid=1gfTtFT5jgjWAYtP7g28m6EBsRqSBEwpf. Попереджаємо, що ми зараз також залежні від роботи пошти, тож можливі зміни в датах відправлення. В такому випадку або повернемо кошти, або надішлемо замовлення пізніше. *Якщо у місті діє комендантська година, відділення відкривається на годину пізніше, а закривається на годину раніше.
- Доставка поштою
Способи оплати
- Пром-оплата
- ПісляплатаНадсилаємо замовлення післяплатою (наложенним) на суму від 300 грн! Замовлення має бути підтверджено до 14:00 у будні або до 12:00 у суботу (у неділю відправки немає). ЗВЕРТАЄМО УВАГУ! Захисне скло, мікрофони, роз'єми, динаміки, шлейфи та плати окремо або у великій кількості відсилаємо тільки за передоплатою!
- Оплата на рахунокПерш ніж оплачувати товар, будь ласка, зв'яжіться з менеджером та уточніть фактичну наявність товару. Особливо, якщо товар у статусі "Закінчується". А також, щоб перевірити, що товар за моделлю обраний правильно (наприклад, ревізії 4g/5g або маркування шлейфів). Якщо товар вибрано неправильно і буде відмова, то процес повернення коштів може бути від 2 днів.
- Оплата за реквізитамиОплата за реквізитами Приватбанку. Якщо бажаєте, щоб замовлення було надіслано в той же день - повідомте, будь ласка, про сплату до 15:00! Якщо сплата буде пізніше - надішлемо на наступний день. У неділю магазин не працює, то ж всі замовлення з суботи пізніше 12:00 або отримані в неділю опрацюємо і надішлемо у понеділок. Відправка відбувається після 17:00, а номер ТТН повідомляємо зранку на наступний день!
- Післяплата (накладений) платіж "Новою поштою"
Гарантія:
Перед відправкою замовлення весь товар перевіряємо на механічні пошкодження. При виявленні заводського браку, Ви надсилаєте замовлення назад на нашу адресу, вказуючи причину повернення. Після отримання нами посилки бракована деталь приймається на експертизу (від 3 до 7 робочих днів). Для уточнення всіх питань з Вами зв'яжеться менеджер нашої компанії та обговорить, чи потрібна заміна (якщо на той момент є даний товар на складі), чи необхідно повернути вартість товару на карту покупця.
Важливо! Не надсилайте повернення післяплатою! Ми не зможемо забрати посилку в такому випадку, і вона автоматично повернеться до Вас.
Важливо! Не надсилайте повернення післяплатою! Ми не зможемо забрати посилку в такому випадку, і вона автоматично повернеться до Вас.